הגיע הזמן להתחדש! 4 דברים שאתם חייבים בחנות שלכם

שעולם האי-קומרס מתקדם בקצב מסחרר מדי יום ויום, אתם חייבים להישאר בתמונה ולקדם את החנות שלכם בהתאם.

אנחנו חיים בתקופה שכל יום יוצא עדכון טכנולוגי חדש שבעזרתו אנחנו יכולים למכור יותר ולעבוד פחות!

אז למה לא להתקדם?
הנה כמה דברים שאתם יכולים כבר ליישם בחנות שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

אוטומציות

 נמאס לכם לעשות פעולות פשוטות או מורכבות באופן קבוע?
תחשבו כמה זמן יחסך לכם אם זה היה קורה לבד בלי התערבות שלכם.

בשביל זה שופיפיי יצרו כלי שבעזרתו תוכלו ליצור אוטומציות, כלומר פעולות שקורות לפי תנאי מסוים, באופן אוטומטי לגמרי וללא מגע יד אדם.

לכלי הזה קוראים Shopify Flow.
כל מה שצריכים לעשות זה להתקין את האפליקציה מחנות האפליקציות של שופיפיי, והיא תציע לכם מגוון תהליכים מומלצים שאתם יכולים להתאים לצרכי החנות שלכם.

תוכלו לעשות כל מיני דברים למשל:

מבחינת תפעול החנות:

  • אפשר לעשות שנקבל אימייל ברגע שמלאי של מוצר נמוך.
  • לקבל אימייל מסכם כל יום עם כל המוצרים החסרים במלאי ולשלוח טופס רכש לספקים.
  • לבדוק אם הזמנה שולמה בגיפט קארד ואם כן - לתייג אותה, זה יעזור לנו בחיפוש אחר הזמנות כאלו וסטטיסטיקות.

מבחינת שימור לקוחות:

  • נוכל לתייג כל לקוח לפי סכום הרכישות שלו. למשל לקוחות שקנו במעל 100 אלף ש״ח יתוייגו בתגית פרימיום ודבר זה יאפשר לנו לתת להם הטבות בהמשך
  • נוכל לחסוך עלויות תמיכה ולשפר שירות על ידי שליחת הוראות שימוש ללקוח שקנה מוצר מסוים.
  • והדוגמא הקלאסית ביותר - לשלוח קופון הנחה ללקוח ביום ההולדת שלו

shopify flow  מאפשר לנו גם להתממשק לכלים חיצוניים שאנחנו משתמשים בהם בעסק כמו למשל:

  • לקבל הודעה לוואצפ במידה ויש הזמנה שלא טופלה במשך X זמן.
  • ליצור משימה במערכת משימות חיצונית כלשהיא ברגע שלקוח רשם תגובה רעה על מוצר, כדי שנוכל לטפל בה.

עד עכשיו היה אפשר ליצור תהליך מהבנק פעולות שיש באפליקציה.
אבל יכול להיות מצב שבו אתם צריכים משהו ספציפי ולא קיימת פעולה כזו ואז לא ניתן להשלים את התהליך.
בעדכון האחרון שופיפיי איפשרו ליצור שלבים שמשלבים קוד, מה שאומר שאפשר להתאים כל תהליך לצרכים שלכם!

התאמת האתר לשוק הנכון

עד היום הייתה בעיה לחנות שמוכרת למספר שווקים, להתאים את החנות לשוק ספציפי.
היום ניתן להגדיר כמעט הכל ברמת איזו מדינה יכולה לגלוש בחנות, איזה שפה להציג, איזה מטבע, איזה מוצרים להציג ואפילו עיצוב שונה לכל מדינה!

ההגדרה היא פשוטה, צריכים להכנס להגדרות ושם לבחור בעמוד markets.
בעמוד זה תוכלו להגדיר את השווקים להם את מפנים את החנות.
תוכלו להגדיר תחת Products את המוצרים שהשוק יכול לראות ולרכוש ואפילו להגדיר מחירים ספציפים.

רגע, זה לא מספיק
אתם רוצים גם להציג עיצוב ובאנרים שונים לשוק מסוים, אולי לתת מבצע השקה מיוחד לשוק החדש.
כדי לשנות את העיצוב, צריכים להכנס לערכת הנושא הרצויה ולבחור את השוק הרצוי:

 מבצעים והנחות מותאמים אישית

היום רוב החנויות מציעות ללקוחות שלהן מבצעים והטבות באופן שוטף, אם זו חנות פיזית או דיגיטלית.
שופיפיי מספקת באופן מובנה את ארבעת סוגי המבצעים הנפוצים ביותר שהן חובה לכל בעל חנות:

  1. הנחה על מוצרים
  2. הנחה על הזמנה
  3. קנו X קבלו Y
  4. משלוח חינם

 אבל מה אם אתם רוצים לגוון קצת? להציע ללקוחות מבצעים והנחות שמתאימים לחנות והמותג שלכם?

אז כמובן ששופיפיי נותנים פתרון גם לזה וקוראים לו Shopify Functions
בעזרת הטכנולוגיה הזאת תוכלו להגדיר מבצעים מותאמים אישית כמו למשל:

  1. קנו X מוצרים בY. לדוגמה נרצה להציע מבצע של קניית 3 חולצות ב 100.
  2. מבצע מדרגות - עוד דרך להגדלת סכום העגלה על ידי הצעת הנחה גדולה יותר ככל שהלקוח קונה יותר. לדוגמא: קנה מעל 300 וקבל 10% הנחה, קנה מעל 500 וקבל 20% הנחה.
  3. קנו בX שלמו Y. מבצע שלקוחות תמיד אוהבים - קנה יותר ושלם פחות. לדוגמא קנו ב400 ש״ח ושלמו 200 ש״ח.
  4. מוצר מתנה - לפעמים נרצה לצ׳פר לקוחות במוצרים מתנה, זה יעזור לקדם אותם לרכישה או אפילו לתת ללקוח דוגמית ולהכין אותו כבר לרכישה הבאה. 

אלו כמה דוגמאות קטנות למה שאפשר לעשות בעזרת הטכנולוגיה, אתם תוכלו ליצור מבצעים רבים ולגרום ללקוחות שלכם לקנות יותר!

כדי להשתמש בזה וליצור מבצעים והנחות מותאמות אישית לחנות שלכם - החנות צריכה להיות בתוכנית Shopify plus.

אבל...
ניתן בכל חבילה להתקין אפליקציות שכוללות את הטכנולוגיה הזאת ומציעות מבצעים שונים לחנות שלכם.

 הגדלת סל הקניות בעמוד הcheckout

למי מאיתנו לא קרה שהוא נמצא בתור לקופה בסופר ובסוף יצא עם עוד חטיף/גלידה בעגלה?
אותו עקרון בדיוק עובד באתרecommerce . ניתן להוסיף במסך ה checkout קרוסלת מוצרים קטנים או אפילו מבצע שהמשתמש קונה ב״רגע האחרון״ לפני ביצוע ההזמנה. 

בעזרת Checkout UI extensions ניתן לפתח רכיב שיציג ללקוחות מוצרים נוספים במעמד הקנייה, ובלחיצה אחת המוצר יתווסף לסל.
כמובן שאפשר גם להגדיר הנחות מיוחדות למוצרים שנוספים רק למוצרים כאלו.

 

כדי להשתמש בזה החנות צריכה להיות בתוכנית Shopify plus.