בניית חנות שופיפיי

 אם גם לכם יצא לחשוב על הקמת חנות אינטרנטית שתכניס לכם כסף, סביר להניח שכבר יצא לכם לשמוע את השם שופיפיי. בקצרה, מדובר בפלטפורמה הפופולרית, האיכותית והמניבה ביותר היום וזה ממש לא במקרה שהרבה מאוד מותגים גדולים בחרו בה למטרות מכירות אונליין. נכון, חשוב מאוד לעשות סקר שוק מקיף ולהבין מהי הפלטפורמה המתאימה ביותר לכם ובדיוק בגלל זה אנחנו רוצים להסביר על שופיפיי, על התהליך של בניית חנות ועל היתרונות הרבים שלה. רגע לפני בואו ננסה להבין מה זה בכלל איקומרס.

הקדמה – מה זה בכלל איקומרס?

הגדרה הבסיסית והפשוטה ביותר של איקומרס היא מסחר דיגיטלי. המילה מורכבת מחיבור באנגלית של המילים אינטרנט ומסחר והכוונה כאן היא לכל סוג מסחר שהוא שנעשה באופן מקוון – בין אם מדובר בקניות של רהיטים, מזון, ביגוד או כל דבר אחר. לרוב, כשמדברים על איקומרס, מתייחסים אל אותם אתרי אינטרנט שהם בעצם חנויות דיגיטליות וכאן נכנסת לתמונה הפלטפורמה המובילה שנקראת שופיפיי. מייד נעבור על כל השלבים בתהליך, אבל קודם כל נסביר – מה זה בכלל אומר בניית חנות שופיפיי?

היתרונות של בניית חנות שופיפיי

כאמור, שופיפיי היא בעצם מערכת לבניית חנויות אינטרנטיות. היתרונות שלה הם רבים, אבל אין ספק שהדבר העיקרי כאן הוא קלות התפעול שלה והעובדה שהיא ניתנת לניהול מהיר בידי כל משתמש פחות או יותר. בניית חנות שופיפיי היא תהליך שלם הכולל חשיבה על רעיון, על מיתוג ועל הוצאה לפועל של חנות אינטרנטית, כאשר בסוף התהליך אפשר להתחיל לבצע מכירות בפועל. עם חברת WeDev, התהליך הוא הרבה יותר פשוט, אינטואיטיבי ויעיל, ובעל התאמה גבוהה של אתר איכותי לצרכים של כל חנות ומותג. בואו נעבור עכשיו על השלבים המרכזיים בתהליך הקמת אתרי שופיפיי.  

שלבי הקמת חנות שופיפיי

אפיון חנות שופיפיי

השלב הראשון הוא בעצם הבסיס החשוב ביותר לכל אתר שופיפיי מוצלח. האפיון הוא למעשה תהליך שלם שבו מגדירים במדויק את כל הצרכים, את האתגרים ואת המטרות של בעלי עסקים המעוניינים להקים חנות אינטרנטית ולאחר מכן מגדירים בהתאמה את התכונות הנדרשות באתר כזה, באופן כזה שהוא יתאים לצרכים ולמטרות שלו. השלב הזה נעשה בשיתוף פעולה מלא בין הלקוח לבין המומחים בחברת WeDev מתוך מטרה ברורה להגיע לתוצר מוגמר המשקף את החזון של המותג.

תכנון נכון ומדויק

לאתר אינטרנט המשמש למעשה כחנות יש מטרה ברורה – הכנסת רווחים. לכן, לפני שיוצאים לדרך חייבים להגדיר במדויק מפת דרכים ברורה עם תאריכים ודדליינים של כל השלבים השונים בתהליך, מה שבעצם מבטיח שהאתר יעלה לאוויר בהקדם ולא ייתקע בשלבים שונים. לוח הזמנים הזה יכלול את כל השלבים עד לעליית האתר לאוויר, כולל מועדים לפגישות שבהם אפשר להתרשם מקצב ההתקדמות, לשתף בהארות והערות ולדייק את האתר.

תהליך הפיתוח

כאן בעצם מתחילה המלאכה של מומחי השופיפיי של WeDev, בין אם מדובר בבוני האתרים, אחראי התוכן, מומחי ה-SEO, המעצבים הגרפיים ושאר בעלי תפקידים. זה קורה אחרי שמגדירים משימות במדויק (כולל פירוק למשימות קטנות יותר), קובעים לוחות זמנים ברורים לתהליך ומגדירים את אופן שיתוף הפעולה בין הצוותים עד שהתוצר המוגמר עולה לאוויר.

בדיקות ועליה לאוויר

אחרי המאמץ הזה, מגיעה הנקודה שבה האתר מוכן. בשלב הזה עדיין לא מעלים אותו לאוויר, מפני שיש צורך לערוך סדרת בדיקות שונות שמטרתן היא לבחון את חווית המשתמשים ובעצם אם האתר עובד ונראה כמו שצריך מכל הבחינות: ברמת העיצוב, ברמה הטכנית, הסליקה שבו ואלמנטים אחרים. אחרי סדרת בדיקות מקיפה ורק כשבטוחים שהאתר נבנה במדויק לפי הצרכים והאפיון, אפשר לפתוח את השמפניה ולהעלות אותו לאוויר – חנות אינטרנט חדשה הגיחה לאוויר העולם.

היתרונות בבניית חנות שופיפיי

תהליך הפיתוח

היתרון העיקרי הוא בלי ספק תהליך הפיתוח שהוא יעיל, מהיר ומותאם אישית. בחירה בשופיפיי היא הבחירה הבטוחה לכל מי שמעוניין לעלות לאוויר בהקדם ללא תקלות ובעיות מיותרות. כדאי גם לציין שמעבר ליעילות של התהליך, הוא גם תהליך מאוד מהנה וזה תמיד מרגש לראות איך רעיון קורם לו עור וגידים.

אחסון מאובטח ויעיל

האחסון של אתרי שופיפיי הוא כמובן בשרתי החברה, יתרון חשוב ביותר. אנחנו מדברים כאן על שרתים אמינים, חזקים ובעיקר בטוחים, כך שאתם יכולים להיות שקטים ולדעת שהמידע של הלקוחות שלכם לא יזלוג או ידלוף ויעמיד את השם של המותג שלכם בסכנה.

חנות אפליקציות ושאר תוספות

הבחירה בשופיפיי כוללת גם את חנות האפליקציות עם שלל תוספים שיבטיחו חווית משתמש שהיא לא רק מעולה, אלא בעיקר מותאמת באופן אישי לרוח המותג של החנות. כמובן שלאחר תהליך העיצוב הראשוני, אפשר להחליף ולשנות תוספים ופיצ׳רים במקרה הצורך.

התאמת SEO בצורה המושלמת

החנויות של שופיפיי מותאמות בצורה מושלמת לקידום SEO. מה זה בדיוק אומר? שאחרי שהאתר עולה לאוויר, יהיה הרבה יותר קל ופשוט להפוך אותו לכזה שמופיע באופן אורגני במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

יד משוחררת בעיצוב והתאמה ללקוח

בניגוד לפלטפורמות אחרות, שופיפיי היא פלטפורמה כזו שלא מאלצת את הלקוחות להתאים את עצמם לתבניות קבועות. היד החופשית מאפשרת התאמה מדויקת והופכת כל חנות שופיפיי לייחודית, מה שמשפיע בהכרח על התנועה אליה ובסופו של דבר גם על נפח המכירות.

לקוחות שפיתחנו להם חנויות שופיפיי

שאלות נפוצות

בהחלט. חנות שופיפיי נמצאת בשימוש של מותגים גדולים בעולם, אך היא מתאימה באותה המידה גם לעסקים קטנים ומקומיים המעוניינים ליצור נוכחות מקוונת ולאפשר לכל הלקוחות שלהם גישה נוחה ומהירה להזמנת המוצרים והשירותים הרצויים.

הקמת החנות אינה עניין שלוקח זמן רב מדי, ועיקר העבודה הוא ביצירת הפיצ'רים המותאמים אישית. זמן העבודה הנדרש משתנה לפי המורכבות של הפיצ'רים, אך גם הוא יכול להסתכם בעניין של ימים או שבועות אחדים. כל מקרה נבחן לגופו, ונשמח לייעץ לכם באופן פרטני על משך זמן ההקמה והפיתוח של החנות שלכם.

בניית החנות שלכם בשופיפיי תלויה בתוכנית שאתם משלמים עליה כדי להקים את החנות שלכם (החל מ-39$ בחודש). נוסף על כך, הפלטפורמה לוקחת מכם עמלה בגובה משתנה לפי התוכנית, ואם אתם מעוניינים בפיצ'רים מיוחדים שאינם זמינים בחינם בפלטפורמה תצטרכו לשלם עליהם או להיעזר במפתחים מקצועיים שיעשו זאת בשבילכם.

שופיפיי מעמידה לשירות לקוחותיה נציגים ומרכז תמיכה שמטרתם לעזור לכם, ונוסף על כך יש גם קהילות מקוונות רבות המיועדות למתן עזרה למשתמשים. אנחנו ב-WeDev נשמח לספק לכם הדרכה מקצועית בכל הקשור לבנייה של החנות עצמה, לפיתוח ועיצוב הפיצ'רים שאתם זקוקים להם וגם לתפעול מסודר ויעיל של המערכת. 

לסיכום

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הפלטפורמה שעליה תקימו את החנות האינטרנטית הראשונה שלכם, אנו בהחלט ממליצים לכם לבצע סקר שוק מקיף. אם תעשו את זה כמו שצריך, תגלו מהר מאוד שזה ממש לא במקרה ששופיפיי היא הפלטפורמה המובילה בעולם, והיא זו שתביא לכם בסופו של דבר את התוצאות הטובות ביותר. זה הזמן גם להכיר יותר לעומק את השירות הייחודי שתקבלו מחברת WeDev שכבר הקימה מאות אתרים למותגים מובילים בארץ ובעולם. רוצים לדעת עוד? צוות המומחים זמין לכם בכל שלב וישמח לתת לכם מידע נוסף. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.