הלקוח
Mayven
סוג לקוח
B2C
תעשייה
תוספי תזונה, eCommerce
טכנולוגיה
Shopify Plus, nodeJS, AWS, Polaris
משך זמן
12 שבועות
המסע שלנו עם Mayven
קצת על הלקוח

המותג שכבש את ישראל, מחבר בין אנשים לבין עולם תוספי התזונה, המינרלים והצמחים שהעולם מציג וכך יצרו שגרת וולנס זמינה, קלה ואפקטיבית ללקוח.

הפתרונות העיקריים שביצענו:
  • מיגרציה של החנות מפלטפורמת וורדפרס לשופיפיי.
  • פיתוח עיצוב מותאם אישית ללקוח.
  • מנגנון הנחות מורכב על בסיס Shopify Functions.
  • פיתוח מערכת נציגים למוקד הטלפוני.
  • אינטגרציה למערכת Zoho Crm.
  • פיתוח צ'ק אאוט מותאם אישית ע״י Shopify Checkout Extensions.

מערכת נציגים למוקד הטלפוני

פיתוח אפליקציית Shopify פרטית לטובת מוקד המכירות הטלפוני - דרכה המוקד מנהל את מערך ההזמנות, רואה את סטטוס הדיוור של הלקוחות וכך מאפשר להם לייצר הזמנה עבור הלקוחות הטלפוניים בכמה קליקים בודדים - תוך שמירה על גמישות במתודות המשלוח והתשלום.

צ׳ק אאוט בהתאמה אישית

בתהליך זה יצרנו תהליך Check-out הכולל השלמה אוטומטית של ערים ורחובות ונקודות חלוקה מול חברת המשלוחים hdf ו gov.il.
בנוסף ייצרנו מנגנוני אפסיילים מותאמים אישית ע״פ חוקיות והמוצרים נמצאים בסל הקניות כדי להעלות את ממוצע הרכישה של הלקוחות.

אינטגרציה בין Zoho CRM ל-Shopify

אינטגרציה בין Zoho CRM ל-Shopify

פיתוח אפליקציית Shopify פרטית לטובת מוקד המכירות הטלפוני - דרכה המוקד מנהל את מערך ההזמנות, רואה את סטטוס הדיוור של הלקוחות וכך מאפשר להם לייצר הזמנה עבור הלקוחות הטלפוניים בכמה קליקים בודדים - תוך שמירה על גמישות במתודות המשלוח והתשלום.

מה הלקוחות שלנו אומרים
בואו נדבר על הפרויקט שלך
מעדיפים בדרך אחרת?

עוד לא ממש סגורים על הפרויקט ומעדיפים שנדבר טלפונית? שלחו לי הודעה ומשם נתקדם יחד.

לירן מעתוק
מנכ״ל WeDev
שלחו הודעה